- Завтра "Укрпошта" починає виплати "Тисячі від Зеленського"14:00
- Відкрито реєстрацію дітей на «Блогер Кемп» фонду Ахметова13:00
- Сили ППО знищили 22 з 28 російських дронів11:00
- 3 грудня в Україні задіюватимуть до двох черг відключень - Укренерго08:00
- Українці за добу подали 2,5 мільйона заявок на "тисячу Зеленського"14:00
- Укрзалізниця попередила про зміну низки маршрутів13:00
- В ніч проти 2 грудня ППО збила 52 ворожих безпілотники11:00
- Канцлер Німеччини Шольц прибув до Києва10:00
- Укренерго повідомило про відключення у понеділок08:00
- Обзор погодных условий в Украине на неделю 2 – 8 декабря15:00
Чому Україні загрожує транспортна катастрофа
Стало відомо, чому українські водії громадського транспорту тікають з країни
Постійні переробки і мізерна зарплата – такі основні причини невдоволення водіїв маршруток, автобусів і тролейбусів. За підсумком, водії намагаються знайти більш прибуткове місце роботи, за яким йдуть до Європи.
«Півроку тому мені запропонували роботу водієм автобуса в польському місті Вроцлав. Я відразу погодився, тим більше офіційне працевлаштування, хороша зарплата, і через три місяці отримав посвідку на проживання. Зараз намагаюся перевезти сюди сім’ю», – розповідає один з колишніх столичних водіїв.
За його словами, своєю новою роботою він задоволений, однак зазначає, що українців часто змушують переробляти. При цьому він підкреслює, що немотря на періодичні переробки, це не можна порівняти з тим, як переробляють в Україні.
HR-експерт сайту rabota.ua Тетяна Пашкіна зазначає, що в Європі середня зарплата, на яку можуть розраховувати українці, стартує від 1 тис. євро. Наприклад, в Польщі середня зарплата водія міського автобуса становить близько 1 тис. євро, на фурі – приблизно 2 тис. євро. У Німеччині – 1,5-3 тис. євро відповідно, стільки ж в Канаді та Іспанії.
“Самі поляки поїхали в Англію, Німеччину працювати, там зарплати в три рази вище, ніж в Польщі. Тому на українців попит великий. Людей приваблює можливість заробити – водієві міського автобуса платять 14 злотих на годину (98 грн). Наші водії намагаються працювати по 10-14 годин за зміну, щоб в місяць отримати більше 1 тис. євро. А якщо їх змушують дотримуватися норми – п’ятиденний робочий тиждень і восьмигодинний робочий день, – то вони навіть обурюються», – стверджує експерт.
Головна умова для прийому на роботу це дійсні водійські права та навчання. Навчання водієві обходиться приблизно в 4-5 тисяч гривень, цю суму доводиться викладати з власної кишені.
Нагадаємо, з 15 липня в Києві подорожчає проїзд у метро і всіх видах наземного транспорту – автобусі, тролейбусі, трамваї, фунікулері та міській електричці. Метро коштуватиме 5 гривень, інші види транспорту – 4 гривні. Вартість разового квитка на міську електричку складе 7 гривень.
Після подорожчання проїзду в наземному громадському транспорті і в столичному метро кияни зможуть обміняти старі жетони і проїзні квитки до 31 серпня. Користуватися старими жетонами і квитками для проїзду городяни зможуть до 31 липня.
Джерело: Vesti
- Окупанти вдарили по Костянтинівці: є загиблий і поранені16:00
- 2 грудня росіяни вбили 1 і поранили 3 жителів Донеччини12:00
- Оперативная информация Генштаба ВСУ о ситуации на Донбассе09:00
- У Лимані затримали 67-річну шпигунку росіян16:00
- 1 грудня росіяни поранили 5 жителів Донеччини12:00
- Оперативная информация Генштаба ВСУ о ситуации на Донбассе09:00
- 30 листопада росіяни вбили 2 і поранили 4 жителів Донеччини12:00
- Оперативная информация Генштаба ВСУ о ситуации на Донбассе09:00
- 29 листопада росіяни вбили 1 жителя Донеччини12:00
- Оперативная информация Генштаба ВСУ о ситуации на Донбассе10:00